5 sfaturi de la milionari pentru productivitate în afaceri

Nu există o rețetă clară a succesului în afaceri, dar în mod cert, procrastinarea este un termen necunoscut pentru un milionar. Dacă dorești să reușești în viață trebuie să fii un om de acțiune și să îți planifici acțiunile, astfel încât să nu treci nimic cu vederea. Există câteva lucruri pe care le poți face pentru a-ți crește productivitatea și a ajunge cu un pas mai aproape de succes, conform milionarilor care au atins deja culmile succesului.

  1. Setează-ți obiective și gândește-te cum le poți atinge

Nu poți fi niciodată suficient de productiv dacă nu îți este clar ce ai de făcut mai exact. Atunci când îți setezi obiective și îți planifici pașii de acțiune poți fi sigur că productivitatea ta va crește. Odată ce stabilești în mod clar ceea ce îți dorești să realizezi, te poți îndrepta direct către scop, fără a fi distras pe drum de alte probleme. Milionarul T. Harv Eker a afirmat că: “Primul motiv din cauza căruia oamenii nu obțin ceea ce își doresc este faptul că nu știu ce vor. Persoanele bogate știu clar că își doresc să facă o avere.” Fă o listă cu obiective săptămânale sau lunare, și vei vedea nivelul de satisfacție pe care îl o vei simți atunci când vei reuși să realizezi ceea ce ți-ai propus.

  1. Crește-ți capacitatea de concentrare

Este foarte ușor să te lași distras de diferite aspecte, dar dacă dorești să ai succes și să fii productiv trebuie în mod cert să lucrezi la capacitatea ta de concentrare. Atunci când lucrezi lasă de o parte telefonul și stabilește-ți un program cu pauze bine determinate. Dacă în timpul unui program de 7 ore folosești telefonul o dată la 15 minute, vei pierde aproape o oră de lucru. În plus, după ce te-ai oprit chiar și pentru câteva minute, va fi mult mai greu să îți aduci mintea înapoi la treaba pe care trebuie să o faci. Muncește sistematic și renunță la micile obiceiuri care te fac să îți pierzi concentrarea.

  1. Crează-ți obiceiuri care sporesc productivitatea și stimulează intelectul

Încearcă să profiți de fiecare moment pentru a face lucrurile de care ai nevoie. Concentrează-te pe câte un aspect important pe care să îl rezolvi în fiecare zi și nu sări de la o treabă la alta. În plus, este bine să îți acorzi timp să înveți, iar în ziua de azi informațiile sunt atât de ușor de accesat încât faptul că nu încerci să asimilezi informații poate trece drept rea voință. Atunci când mergi spre muncă poți asculta un podcast, poți citi un articol informativ în pauza de masă și te poți uita la documentare din care poți extrage cunoștințe în loc să pierzi vremea în fața unei emisiuni TV.

  1. Folosește-te de tehnologie pentru a-ți ușura viața

Automatizarea îți va ușura munca și îți va crește considerabil productivitatea. Tehnologia evoluează constant, și există o aplicație sau un program care te poate ajuta cu aproape orice sarcină pe care trebuie să o întreprinzi. Dacă înveți să te folosești de tehnologie vei avea mai mult timp să te ocupi de noi responsabilități.

  1. Setează-ți termene limită pentru toate sarcinile

Trebuie să îți ordonezi sarcinile în ordinea priorităților și să stabilești un termen limită pentru fiecare în parte. Dacă faci asta vei constata că reușești să duci mai ușor la bun sfârșit fiecare task pe care îl ai. Setează-ți un moment anume din zi în care să răspunzi la e-mailuri, nu mai amâna telefonul important pe care trebuie să îl dai, și lasă a doua parte a zilei pentru finalizarea proiectului la care lucrezi.

Cel mai bun moment în care poți începe o acțiune a fost ieri, așa că stabilește-ți o listă de priorități, scapă de distrageri și înfăptuiește toate acțiunile cu simțul răspunderii. Hrănește-ți intelectul și crește-ți resursele mintale în fiecare zi; nu trebuie să lași să treacă o zi fără să înveți un lucru nou. Dacă îți vei orienta acțiunea către scopuri și îți vei fixa termene limită pentru fiecare sarcină, cu siguranță îți vei crește productivitatea și vei reuși să îndeplinești ceea ce ți-ai propus.

Comentarii

mood_bad
  • Nici un comentariu
  • Adauga un comentariu